Entries About Linkies Tips Rules Facebook Twitter Asking Follow Home
Welcome


Assalamualaikum.Selamat datang ke blog cik moon.Perkongsian disini hanyalah berdasarkan pembacaan yang sudah sedia ada.Sekiranya terdapat kesilapan dalam nukilan saya ini,semoga anda dapat menegur saya.Sekiranya anda hendak berkongsi ilmu disini pun saya dengan berbesar hati mengizinkannya..

Tagboard



Old Entries


Credits



Template by Zahra & Jemima. Codes by
Fatin. Edit by Your Name. Image by WHI

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum..Apa khabar semua..Alhamdulillah,,apabila miss moon celik mata,,miss moon sedar ynag ALLAH masih pinjamkan miss moon nyawa..Sama samalah kita ucap syukur kepada ALLAH..
Hari ni hari yang paling mulia bagi semua umat islam kat dunia..
SElamat hari raya aidiladha.


Ya ALLAH ya tuhanku.terima kasih kerana masih memberi aku nyawa untuk aku hidup walaupun diriku bergulaman dengan dosa...Aku sangat bersyukur kepadmu.Terima kasih kerana memberi kami satu lagi perayaan agar perpaduan antara kami umat islam tidak pernah renggang.SEsungguhnya engkaulah maha pengurnia dan maha penyayang.

SElamat hari raya kepada kawan kawan semua.Semoga dihari mulia ni kita akan sentiaSA  tersenyum dan mengucapkan ALHAMDULILLAH kepada ilahi..Sampai sini saja..miss moon nak kena tolong omma..ASSALAMUALAIKUM semua.


? Newer Post
Older Post ?


Older Post ?