Entries About Linkies Tips Rules Facebook Twitter Asking Follow Home
Welcome


Assalamualaikum.Selamat datang ke blog cik moon.Perkongsian disini hanyalah berdasarkan pembacaan yang sudah sedia ada.Sekiranya terdapat kesilapan dalam nukilan saya ini,semoga anda dapat menegur saya.Sekiranya anda hendak berkongsi ilmu disini pun saya dengan berbesar hati mengizinkannya..

Tagboard



Old Entries


Credits



Template by Zahra & Jemima. Codes by
Fatin. Edit by Your Name. Image by WHI

SELAMAT HARI RAYA

assalamualaikum...SELAMAT HARI RAYA!!perkataan pertama yang aku nak sebut..heh..lega..
ALHAMDULILLAH..ALLAH masih pinjamkan aku nyawa untuk hidup!!TERIMA KASIH YA ALLAH..
Segala puji bagi Allah yang menghidupkan kami selepas mematikan kami dan kepadaNya kami akan kembali.
 KITA kan sambut syawal dan merdeka kan...so,,miss moon ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN KEMERDEKAAN..,,semoga happy..KPOP pun ada wish untuk korang semua..


big bang
APINK
SUPER JUNIOR
PARK SHIN HYE
snsd
GIRL&BOY BAND


dan selamat menyambut bulan kemerdekaan..Miss moon ingin menyusun sepuluh jari untuk memohon ampun dan maaf kalau ada terkasar bahasa,terngking dan cakap belakang korang..Maafkan miss moon yang lemah ni..oklah..sampai di sini sahaja .





p/s:jangan lupa nak solat hari raya kepada kaum ADAM..



? Newer Post
Older Post ?


Older Post ?