Entries About Linkies Tips Rules Facebook Twitter Asking Follow Home
Welcome


Assalamualaikum.Selamat datang ke blog cik moon.Perkongsian disini hanyalah berdasarkan pembacaan yang sudah sedia ada.Sekiranya terdapat kesilapan dalam nukilan saya ini,semoga anda dapat menegur saya.Sekiranya anda hendak berkongsi ilmu disini pun saya dengan berbesar hati mengizinkannya..

Tagboard



Old Entries


Credits



Template by Zahra & Jemima. Codes by
Fatin. Edit by Your Name. Image by WHI

First day

Assalamualaikum...Apa khabar korang semua???dah habis raya ke belum..Miss moon dah penat dah badan ni..Macam nak pengsan..Tadi pagi,miss moon sempat menziarahi kubur atuk dan nenek miss moon..Ayah miss moon cakap pada miss moon

Akak,kau tahu tak!!sebelum arwah mak ayah meninggal..Dia pernah cakap dengan ayah yang dia teringi nak ada cucu...Tapi ajal menjemput awal..Dia tak sempat nak tengok akak.
Mengalir air mataku mendengarnya..Ya ALLAH...betapa rindunya aku pada nenek aku..Lalu aku pun menjawab pada ayahku.

Ayah,walaupun nenek dah tak ada..tetapi,akak sentiasa merinduinya..Akan sentiasa mendoakan keselamatannya..#lalu aku berkata pada hati"Nenek ,,cucumu datang untuk menjenguk mu.,Maafkan cucumu kerana tak dapat nak tunaikan hajatmu..Allah telah mengaturkan segalanya..Semoga nenek bahagia disana"..


Kemudian,kami pergi menziarahi rumah sanak saudara.Bermaaf maafan antara satu sama lain...fuhh..lega..
MIss moon sempat mengambil gambar...Tapi tak lah comel ...malu nak tunjuk sebenarnya..huuhh








Itu saja...semoga korang happy..


? Newer Post
Older Post ?


Older Post ?